پوستر دیواری اتاق خواب

معرفی پوستر دیواری اتاق خواب

برای داشتن یک پذیرایی و اتاق خواب شیک و مدرن و یا داشتن خانه ای زیبا میتوان از پوستر دیواری در کنار انواع متفاوت کاغذ دیواری شامل کاغذ دیواری پوستری، کاغذ دیواری سه بعدی و کاغذ دیواری پوستری سه بعدی بهره برد. برخی از این پوشش های دیوار مناسب پذیرایی هستند و برخی مناسب و ایده آل برای اتاق خواب. پوستر دیواری اتاق خواب می تواند یکی از طرح ها از جمله گل رز، دریا، آسمان، منظره و غیره باشد که با زیبایی خاصی که می بخشد شما را از هیاهو و شلوغی بیرون اتاق رها می کند و آرامش لازم را به شما می بخشد.

پوستردیواری سه بعدی

پوستردیواری سه بعدی یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین انواع کاغذ های دیواری میباشد که امروزه بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد. این محصول دارای عمق میباشد و همچنین با در نظر گرفتن کوچک شدن منازل استفاده از آن بسیار کاربردی به نظر میرسد به این گونه که مکان بزرگتر دیده میشود ،در تمام محیط های خانه همانند اتاق کودک، پشت تلویزیون ،پذیرایی،هال و… میتوان از آن استفاده کرد. علاوه بر محیط خانه میتوان در محیط های اداری و آموزشی نیز از آن بهره برد . استفاده از این محصول فقط محدود به دیوار نمیباشد و در سقف هم میتوان از آن بهره برد. حتی از لحاظ روانشناسی استفاده از آن در دکوراسیون منزل بسیار ایده ال به نظر میرسد .

انواع سایز پوستر دیواری بزرگ

پوستر دیواری بزرگ شامل دو نوع 8 تکه و 64 تکه است. 8تکه که پنل ها توسط نصاب کنار هم قرار می گیرند و چسب مخصوص را مانند کاغذ دیواری استفاده می کنند. اما برای 64تکه که هر تکه آن به تنهایی دارای یک طرح مستقل است و می توانید به هر شکلی که مایل باشید آنها را روی دیوار نصب کنید. می توان تعداد تکه ها یا شیت ها را نصف کرد و برای دو دیوار استفاده نمود. مثلا 32شیت را برای یک اتاق و مابقی را در دیوار اتاق دیگر و یا حتی می شود در دیوار و سقف پذیرایی از آنها استفاده برد.

پوستر دیواری اتاق خواب

پوستر دیواری اتاق خواب