پوستر دیواری جدید

پوستر دیواری جدید برای چه فضاهایی با چه جنسی مناسب است؟

از انواع پوستر دیواری جدید برای ساختمان های مسکونی و تجاری استفاده می شود و انتخاب طرح آنها وابسته به دکوراسیون و مکان مورد نظر دارد. جنس کاغذ مورد استفاده در پوستر ها در کیفیت پوستر دیواری ها اثر گذار است. انواع این پوستر ها را می توان روی کاغذ های چرم و معمولی و یا کتان چاپ نمود. انتخاب رنگ آنها یکی دیگر از موارد تاثیرگذار در انتخاب پوستر است مثلا از پوستر دیواری جدید دارای رنگ تاثیرگذار و گیرا برای قسمت های مختلف منزل یا ساختمان های تجاری و اداری استفاده کنید. پوستر دیواری طرح های متفاوتی دارد از جمله دریا، منظره، طبیعت، گل ها و غیره. انواع مختلف کاغذ دیواری شامل کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری پوستری و کاغذ دیواری پوستری سه بعدی می باشد.

انواع سایز پوستر دیواری جدید

پوستر دیواری جدید  با سایز بزرگ شامل دو نوع 8 تکه و 64 تکه است. 8تکه که پنل ها توسط نصاب کنار هم قرار می گیرند و چسب مخصوص را مانند کاغذ دیواری استفاده می کنند. اما برای 64تکه که هر تکه آن به تنهایی دارای یک طرح مستقل است و می توانید به هر شکلی که مایل باشید آنها را روی دیوار نصب کنید. می توان تعداد تکه ها یا شیت ها را نصف کرد و برای دو دیوار استفاده نمود. مثلا 32شیت را برای یک اتاق و مابقی را در دیوار اتاق دیگر و یا حتی می شود در دیوار و سقف پذیرایی از آنها استفاده برد.

پوستر دیواری سه بعدی

پوستر دیواری سه بعدی یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین انواع کاغذ های دیواری میباشد که امروزه بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد. این محصول دارای عمق میباشد و همچنین با در نظر گرفتن کوچک شدن منازل استفاده از آن بسیار کاربردی به نظر میرسد به این گونه که مکان بزرگتر دیده میشود ،در تمام محیط های خانه همانند اتاق کودک، پشت تلویزیون ،پذیرایی،هال و… میتوان از آن استفاده کرد. علاوه بر محیط خانه میتوان در محیط های اداری و آموزشی نیز از آن بهره برد . استفاده از این محصول فقط محدود به دیوار نمیباشد و در سقف هم میتوان از آن بهره برد .در کل برای داشتن یک پذیرایی شیک و مدرن و یا داشتن خانه ای زیبا میتوان از این محصول بهره برد .حتی از لحاظ روانشناسی استفاده از آن در دکوراسیون منزل بسیار ایده ال به نظر میرسد.

پوستر جدید

پوستر جدید