8 ایده جالب برای کاغذ دیواری پذیرایی کوچک

کاغذ دیواری پذیرای کوچک

امروزه با گسترش آپارتمان نشینی استفاده بهینه از فضا بسیار مسئله مهمی است.بنابراین چینش لوازم در بخشهای مختلف منزل و دانستن علم چیدمان اهمیت زیادی دارد. بخش پذیرایی در منازل هم شاید مهمترین بخش در منزل است که باید برای دیزاین آن بسیار دقت شود.

انتخاب کاغذ دیواری برای پذیرایی کوچک یکی از دغدغه های خانواده است. باید دقت داشت استفاده از رنگهای روشن می تواند قدم اول برای بزرگتر و دلبازتر نشان دادن پذیرایی های کوچک است.

البته انتخاب کاغذ دیواری برای پذیرایی کوچک تا حدود زیادی سلیقه ای است . گاهی برخی افراد از فضاهای تاریک بیشتر لذت می برند.

اما باید بدانید هر چه از رنگهای دلبازتر استفاده کنید بهتر است. همچنین کاغذ دیواری ها هرچه طرحهای شلوغ داشته باشند در فضاهای کوچک بدتر است.

مثلا اگر شما از طرح هایی مثل طرح گل داماسک های درشت استفاده کنید فضا را کوچکتر نشان می دهد. اگر بزرگتر نشان دادن فضا برایتان مهم است از این طرح های درشت کمتر استفاده کنید.

اگر علاقه مند به طرح گل هستید دقت کنید گل ها زیاد درشت نباشند.

همچنین اگر از طرح های مدرن استفاده می کنید دقت کنید که خطوط افقی یا عمودی در ایجاد دید بسیار موثر هستند. مثلا اگر از کاغذ دیواری های با خطوط عمودی استفاده کنید سقف را بلندتر نشان می دهد و می تواند فضا پایین را کوچکتر نشان دهد. بنابراین می توان از خطور افقی استفاده نمود.

در ادامه شما را به مشاهده چندین ایده برای کاغذ دیواری اتاق پذیرایی کوچک دعوت می کنیم .

استفاده از رنگ قهوه ای ساده در کاغذ دیواری اتاق پذیرایی کوچک

کاغذ دیواری قهوه ای رنگ گرمی است که در صورتی که زیاد تیره نباشد می تواند برای اتاق پذیرایی کوچک هم استفاده شود. ولی بهتر است که برای فضاهای بزرگتر استفاده گردد. در این تصویر یک پذیرایی متوسط از نظر اندازه را می بینید.

در این پذیرایی استفاده از پرده های روشن در کنار این کاغذدیواری خود را بخوبی نشان می دهد.

لوازم این پذیرایی و سبک بکار رفته در دیزاین آن مدرن ساده می باشد.

استفاده از کاغذ دیواری پوستری و سه بعدی در پذیرایی کوچک

استفاده از کاغذ دیواری پوستری و سه بعدی کاملا سلیقه ای است و می تواند به زیبایی محیط کمک کند. در این پذیرایی کوچک همانطور که می بینید شکستگی دیوار و ایجاد فضای ال شکل وجود داشته باشد. کاغذ دیواری پوستری می تواند برای کاغذ دیواری پذیرایی کوچک گزینه خوبی باشد. رنگ روشن پوستر در پذیرایی کوچک در کاغذ دیواری پوستری انتخاب مناسبی است. بیشتر فضا رنگ سفید استفاده شده تا کوچکی پذیرایی مشخص نباشد

کاغذ دیواری تیره در پذیرایی کوچک

همانطور که گفته شد استفاده از کاغذ دیواری در پذیرایی می تواند کاملا سلیقه ای باشد و گفتیم که بهتر است برای بزرگتر نشان دادن فضا از رنگ روشن استفاده شود. ولی همانطور که در تصویر می بنید در اینجا کاغذ دیواری تیره استفاده شده و فضا را کوچک نشان می دهد،

کاغذ دیواری قهوه ای و مدرن در پذیرایی کوچک

همانطور که می بنید در این پذیرایی کوچک از رنگ قهوه ای در کنار سفید استفاده شده است. کاغذ دیواری قهوه ای پر استفاده ترین کاغذ دیواری در بین تمامی تم های رنگی است.

کاغذ دیواری ساده روشن طوسی در پذیرایی کوچک

در این پذیرایی کوچک استفاده بجا از کاغذ دیواری روشن و دیگر لوازم در کنار هم بهترین و بهینه ترین حالت استفاده از فضا را ایجاد نموده است.

رنگ طوسی رنگ خنثی بوده که مبلمان با این رنگ انتخاب شده و تیره تر از دیوارهاست

کاغذ دیواری تم قهوه ای در پذیرایی کوچک

در این اینجا از کاغذ دیواری تم قهوه ای در پذیرایی کوچک استفاده شده است. بصورت ماهرانه ای از رنگ کرم و قهوه ای روشن در کنار هم استفاده شده است. با اینکه از رنگ گرم استفاده کرده شده است ولی بازهم فضا کوچک به نظر نمی رسد.

کاغذ دیواری مدرن در پذیرایی کوچک

امروزه سبک دکوراسیون مورد استفاده به سمت مدرن پیش رفته است. دکوراسیون سبک مدرن در آپارتمانهای کوچک باعث شده بهترین استفاده از فضا را داشته باشیم. استفاده از سبک کلاسیک در فضاهای کوچک چندان مناسب نیست. کاغذ دیواری مدرن با رنگ طوسی و طرح دار در این تصویر به طرز ماهرانه ای در این فضای کوچک استفاده شده  و باعث زیبایی این پذیرایی کوچک شده است.

استفاده از کاغذ دیواری روشن در پذیرایی کوچک

باز هم در یک فضای کوچک استفاده از رنگهای خنثی مثل طوسی توانسته فضا را هم دلباز و هم شیک نشان دهد. کاغذ دیواری ساده طوسی در پذیرایی کوچک در کنار مبلمان طوسی زیبایی خاصی ایجاد نموده است.

کاغذ دیواری ساده و روشن  مثل کاغذ دیواری طوسی همچنین می تواند به عنوان پس زمینه برای قرار دادن لوازم دکوری شیک مورد استفاده قرار گیرد.