ایده طراحی دکوراسیون بدلیجات

دکوراسیون بدلیجات:

ایده طراحی دکوراسیون بدلیجات، طراحی دکوراسیون برای هر نوع فروشگاهی امری ضروری است. در واقع این که چه کالایی را در فروشگاه خود به فروش می‌­رسانید اهمیت زیادی ندارد بلکه نحوه ارائه آن کالا مهم است.

باید بتوانید به طور مناسب کالای خود را به مشتری عرضه نمایید و مشتری این امکان را داشته باشد که تمامی اجناس را به راحتی ببیند، آن­‌ها را مقایسه نماید و کالای مورد نیاز خود را انتخاب کند.

طراحی دکوراسیون بدلیجات نیز اهمیت زیادی دارد. با توجه به تنوع زیادی که در مورد بدلیجات وجود دارد، دکوراسیون بدلیجات باید به صورتی باشد که همه اجناس به صورت مناسب و با یک چیدمان صحیح در کنار هم قرار داده شوند و به راحتی در معرض دید مشتری قرار گیرند.

نکات طراحی دکوراسیون برای بدلیجات

نکات طراحی دکوراسیون برای بدلیجات

در طراحی دکوراسیون بدلیجات با توجه به این که تنوع اجناس بسیار زیاد است و باید همه آن‌­ها در معرض دید مشتری قرار داشته باشند بنابراین به تعداد زیادی ویترین و قفسه شیشه‌­ای نیاز است.

بهتر است اجناس مختلف را با توجه به نوع و کاربرد آن­‌ها تقسیم‌بندی کرده و هر یک را در قفسه­‌های جداگانه قرار دهید به این صورت نظم مناسبی در فروشگاه برقرار خواهد شد و مشتری برای پیدا کردن کالای مورد نیاز خود دچار سردرگمی نمی­‌شود.

استفاده از ویترین شیشه‌­ای باعث می‌­شود که علاوه بر این که مشتری به راحتی می­‌تواند اجناس را ببیند، امنیت اجناس نیز حفظ خواهد شد.

یکی دیگر از نکات مهم در طراحی دکوراسیون داخلی بدلیجات استفاده از نورپردازی مناسب است. استفاده از نورپردازی صحیح هم باعث زیباتر دیده شدن دکوراسیون کلی فروشگاه می­‌شود و هم زیبایی بیشتری به بدلیجات می­‌بخشد.

یک روش خیره کننده و منحصر به فرد برای نورپردازی دکوراسیون بدلیجات این است که از ویترین­‌هایی با زمینه تیره استفاده نمایید و برای نورپردازی لامپ­‌های کوچک را روی ویترین­‌ها قرار دهید.