طراحی دکوراسیون دستشویی

طراحی دکوراسیون دستشویی:

طراحی دکوراسیون دستشویی و حمام نیز مانند سایر قسمت­‌های خانه اهمیت دارد. بسیاری از افراد معتقدند سلیقه و پاکیزگی یک خانه زمانی مشخص می­‌شود که سرویس‌­های بهداشتی آن خانه نیز مانند سایر قسمت­‌ها تمیز و زیبا باشند.

به طور کلی می­‌توان گفت طراحی دکوراسیون دستشویی ایرانی و خارجی تفاوت چندانی ندارد و برای طراحی دکوراسیون سرویس­‌های بهداشتی کافی است از اصول مشخصی پیروی کنید و البته کمی خلاقیت نیز به کار ببرید.

هزینه دکوراسیون سرویس­‌های بهداشتی کاملاً به انتخاب شما بستگی دارد و می‌­توانید با توجه به بودجه خود دکوراسیون را با هزینه کم یا زیاد طراحی نمایید.

در این مقاله ایده­‌هایی برای طراحی بهتر دکوراسیون سرویس‌­های بهداشتی بیان خواهند شد که با استفاده از آن­‌ها می‌­توانید این قسمت از خانه را نیز به زیبایی تزئین نمایید.

ایده‌­های طراحی دکوراسیون دستشویی

ایده‌­های طراحی دکوراسیون دستشویی

یکی از ایده­‌های اصلی در طراحی دکوراسیون دستشویی استفاده از رنگ­‌های مختلف است. برای این کار می‌­توان از حوله­‌ها و صابون­‌های رنگی استفاده کرد.

ممکن است لازم باشد برای دکوراسیون از تعدادی حوله و صابون با رنگ­‌های مختلف استفاده شود و صرفاً برای زیبایی باشند، بنابراین حتی اگر به این تعداد حوله و صابون احتیاج ندارید کافی است تعدادی از آن­‌ها را برای زیبایی دکوراسیون به کار ببرید. می‌­توانید از تعدادی حوله با رنگی هماهنگ با کاشی‌­ها و صابون­‌های معطر با رنگ‌­های مختلف استفاده نمایید.

یکی دیگر از نکات طراحی دکوراسیون دستشویی استفاده از سینک­‌های روشویی خاص است. بهتر است کمی از طرح‌­های قدیمی فاصله بگیرید و از محصولات جدید که با تنوع زیاد وجود دارند استفاده نمایید.

هم­چنین برای تغییر فضای سرویس­‌های بهداشتی می‌­توان از تعدادی گل طبیعی یا مصنوعی استفاده نمود. وجود گل‌­ها و سایر عناصر طبیعی همواره باعث ایجاد فضایی مطلوب در دکوراسیون خواهد شد. در صورتیکه نور طبیعی در فضای سرویس بهداشتی وجود داشته باشد می­‌توان از چند گلدان طبیعی کوچک و زیبا استفاده نمود.