مدل‌های جذاب دکوراسیون اداری

ویژگی‌های دکوراسیون اداری:

از الزامات مهم در دکوراسیون اداری و طراحی براساس ویژگی‌های منحصر به فرد آن در کنار طرح و رنگ مناسب و شیک، هماهنگی و تناسب اجزاء با وسایل به کار برده شده در فضای مورد نظر می‌باشد. انتخاب رنگ با تناسب کار مربوطه می‌تواند جذابیت و سرزندگی بیشتری را به محیط القاء نماید.

از دیگر مباحث مهم طرح دکوراسیونی مدرن و در عین حال پویا می باشد که بتواند روحیه کاری را در محیط برقرار ساخته و بر حفظ و ارتقاء روحیه ی پرسنل نیز مؤثر باشد.

آنچه در ویژگی‌های دکوراسیون اداری مهم است تناسب و هماهنگی اجزای آن محیط می‌باشد که با توجه به تناسب رنگ و طرح فضای اداری می‌بایست این ویژگی مهم در کلیه وسایل اعم از پرده، مبلمان اداری، لوازم کاربردی و دیوارها، تزئینات و غیره مشهود باشد.

مدل‌های جذاب دکوراسیون اداری

نکات مهم در چیدمان دکوراسیون اداری

آنچه در چیدمان دکوراسیون اداری قابل توجه می باشد، طراحی مدلی از مدل‌هایی مدرن و جذاب می‌باشد، زیرا با طراحی فضای کاری و دکوراسیونی خاص در محیط کار می‌توان موجب افزایش روحیه کاری در پرسنل شد.

محیط کار محیط مهمی است که به عنوان خانه دوم برای افراد قابل توجه می‌باشد؛ لذا برای طراحی، چیدمان و دکوراسیون اداری می‌بایست هم وقت کافی و هم توجه و نکته سنجی لازم در طراحی آن را مبذول نمود.

چیدمان دکوراسیون اداری

از نکات مهم در چیدمان دکوراسیون اداری می توان به دیوارپوش، کفپوش، روشنایی،گلدان، میز اداری،مبلمان اداری، چیدمان وسایل، کمد و فایل های اداری  اشاره نمود.

دیوارپوشی با رنگ مناسب و یا کاغذ دیواری‌ها و پوسترهایی با طرح و نقش‌های متناسب با وسایل می‌تواند از عناصر مهم در دکوراسیون اداری باشد.

کفپوش با رنگ و طرح‌های مختلف از نوع سرامیک، پی وی سی و غیره می‌تواند موجب جذابیت ویژه به محیط کاری شود.

روشنایی و گلدان‌هایی با گل‌های طبیعی نیز از دیگر نکات مهم در چیدمان اداری هستند که می‌تواند در عین زیبایی سادگی خاصی را ایجاد نمایند.

میز اداری و مبلمان ادری نیز از دیگر عناصر بسیار مهم در دکوراسیون اداری می‌باشند که با توجه به طرح خاص و کیفیت مطلوب آن می‌تواند موجب بازدهی بالا در محیط کاری شود.

مدل‌های جذاب از دکوراسیون اداری

مدل‌های جذاب از دکوراسیون اداری

امروزه طراحی دکوراسیون و دیزاین محیط کاری از مهم‌ترین مباحثی است که طراحان خاصی انجام آن را بر اساس درخواست‌ها و محیط کاری مورد نظر بر عهده می‌گیرند.

مدل هایی شکیل و اداری که می‌تواند در کنار افزایش توان و انرژی پرسنل محیطی با آرامش مورد نیاز را ایجاد نماید و از این رو بتواند راندمان کار را افزایش دهد.

از مهم‌ترین مدل‌های جذاب دکوراسیون اداری که متناسب با فرهنگ و فضای کاری طراحی شده است عبارتند از:

الف) مدل دکوراسیون اداری مدرن با قابلیت بهینه سازی فضای کاری

ب) مدل دکوراسیون اداری لوکس با قابلیت ارتقای کارکرد پرسنل

ج) مدل دکوراسیون اداری ویژه با قابلیت نورپردازی اختصاصی و چیدمان لاکچری

د) مدل مینیمال در دکوراسیون‌های اداری با قابلیت سادگی و جذابیت بالا