پوستر دیواری سفارشی

جزییات پوستر دیواری سفارشی

پوستر دیواری را به دو صورت میتوان خریداری نمود یکی با ابعاد سفارشی و دیگری خریدن با ابعاد آماده. برای تهیه پوستر دیواری سفارشی باید ابعاد دقیق دیوار مورد نظر را اندازه بگیریم و طرحی را که انتخاب کرده ایم طبق ابعاد دیوار سفارش و خریداری نماییم. این مدل خریداری دور ریزی ندارد چون کامل به اندازه دیوار خریداری شده است. برای تهیه مدل آماده فقط کافیست طرح را طبق کاغذ دیواری دیگر دیوارها، دکوراسیون محل و حتی کابینت های آشپزخانه انتخاب و خریداری نماییم.

پوستر دیواری

پوستر دیواری یکی از انواع پوشش های دیوار است که تفاوت هایی نیز با کاغذ دیواری دارد از جمله اینکه پوستر دیواری شامل تکه ها یا پنل هایی است که مانند تکه های پازل برای تشکیل تصویر باید کنار هم قرار بگیرند و تصویر پوستر را ایجاد کنند. نصاب های ماهر ما این پنل ها را کنار هم میچسبانند و پوستر مورد نظر را میسازند. تصاویر پوستر شامل طبیعت، چهره، شهری، منظره، گل و غیره میباشد و در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارند. یکی از روش های زیبا کردن منزل یا محل کار استفاده از روش ترکیبی است به این صورت که کاغذ دیواری و پوستر دیواری هارمونی با هم و دکوراسیون محل را انتخاب میکنند. تمامی دیوارها را کاغذ دیواری نصب میکنند اما یک یا دو دیوار رو به روی هم را پوستر زیبا میچسبانند.

 

معرفی کاغذ دیواری

کاغذ دیواری یکی از پوشش های محبوب و ارزان دیوار است که نصب راحت و سریعی دارد و در طرح های متنوعی موجود میباشد. انواع کاغذ دیواری شامل کاغذ دیواری سه بعدی،کاغذ دیواری پوستری سه بعدی و کاغذ دیواری پوستری است. انواع سه بعدی کاغذ دیواری محبوبیت ویژه ای در میان همه آنها پیدا کرده است زیرا میتوانند با عمقی که در تصویر ایجاد میکنند محل نصب یعنی خانه یا محل کار را بزرگتر و دلبازتر جلوه دهند.