پوستر سه بعدی فرشته

جزییاتی از پوستر سه بعدی فرشته

پوستر سه بعدی فرشته یا همان کاغذ دیواری سه بعدی فرشته یکی از پر طرفدارترین و جدیدترین طرح های پوستر دیواری سه بعدی میباشد که مثل سایر کاغذ دیواری های سه بعدی از فواصل دور کاملاً برجسته و حقیقی به نظر میرسند و علاقمندان زیادی را در میان مردم به خود جلب کرده است. هم در منازل با دکوراسیون مدرن، هم با دکوراسیون کلاسیک سفارش، نصب و پیاده سازی شده است و کاغذدیواری لاکچری محسوب میشود و جلوه ای زیبا به منازل با هر سبک دکوراسیون ،داده است.

طرح های پوستر سه بعدی فرشته

کاغذ دیواری فرشته طرحهای متنوعی دارد و در دو نوع مات و براق قابل سفارش و تولید میباشد که هر کدام دارای زیبایی مختص به خود میباشد.
کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری پوستری و کاغذ دیواری پوستری سه بعدی
فرشته در ابعاد دلخواه قابل سفارش و خرید میباشد و کمک شایانی به تغییر دکوراسیون کلاسیک و مدرن محیط کار و منازل شما میکند.

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین انواع کاغذ های دیواری میباشد که امروزه بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد. این محصول سه بعدی است و دارای عمق میباشد و همچنین با در نظر گرفتن کوچک شدن منازل استفاده از آن بسیار کاربردی به نظر میرسد به این گونه مکان بزرگتر دیده میشود، در تمام محیط های خانه همانند اتاق کودک، پشت تلویزیون، پذیرایی، هال و… میتوان از آن استفاده کرد. علاوه بر محیط خانه میتوان در تمام محیط های اداری، آموزشی و تفریحی از آن بهره برد. استفاده از این محصول فقط محدود به دیوار نمیباشد و در سقف هم میتوان از آن بهره برد. در کل برای داشتن یک هال وپذیرایی شیک و مدرن و یا داشتن خانه ای زیبا میتوان از این محصول بهره برد. حتی از لحاظ  روانشناسی استفاده از آن در دکوراسیون منزل بسیار ایده ال به نظر میرسد.