ایده‌هایی برای طراحی دکوراسیون آپارتمان ۱۰۰ متری

دکوراسیون آپارتمان 100 متری:

ایده‌هایی برای طراحی دکوراسیون آپارتمان 100 متری، آپارتمان­‌های 100 متری در دسته آپارتمان­‌هایی قرار می­‌گیرند که نسبتاً کوچک هستند و معمولاً به صورت دو خوابه طراحی می­‌شوند.

برای طراحی دکوراسیون آپارتمان 100 متری در همان ابتدای کار بهتر است معمار طراحی را به گونه‌­ای انجام دهد که فضای آپارتمان به دو قسمت خصوصی و عمومی تقسیم شود.

دکوراسیون آپارتمان 100 متری

به این منظور بهتر است اتاق­‌ها در کنار یکدیگر قرار داشته باشند تا از سر و صداهای احتمالی موجود در فضای خانه به دور باشند و محل مناسبی برای استراحت ایجاد شود. هم­چنین بهتر است آشپزخانه در نزدیکی اتاق­‌ها و در واقع بین فضای خصوصی و فضای عمومی آپارتمان قرار گیرد.

استفاده از رنگ‌­های روشن و ملایم در طراحی فضای داخلی آپارتمان کمک می‌­کند فضا بازتر و بزرگ­تر به نظر برسد و برای خنثی کردن سردی ایجاد شده در اثر استفاده از رنگ‌­های روشن و سرد می­‌توان از برخی وسایل که دارای رنگ‌­ها تیره و شاد هستند کمک گرفت.

در ادامه این مطلب نکاتی ارائه شده است که به طراحی مناسب دکوراسیون آپارتمان 100 متری کمک می­‌نماید.

طراحی اتاق­‌ها در دکوراسیون آپارتمان

طراحی اتاق­‌ها در دکوراسیون آپارتمان 100 متری

همانطور که پیش­تر بیان شد معمولاً آپارتمان‌­های 100 متری به صورت دو خوابه طراحی می‌­شوند و گاهی ممکن است یک اتاق کار کوچک نیز در نظر گرفته شود.

طراحی اتاق‌­ها در دکوراسیون داخلی آپارتمان 100 متری با توجه به تعداد فرزندان انجام می­‌شود. به این صورت که اگر خانواده دارای یک فرزند باشد، یکی از اتاق­‌ها به صورت کوچک­تر طراحی می‌­شود و به عنوان اتاق خواب فرزند خانواده در نظر گرفته می‌­شود.

اما در صورتیکه خانواده دارای دو فرزند باشد، بهتر است اتاق بزرگ­تر به عنوان اتاق فرزندان در نظر گرفته شود و اتاق کوچک­تر به والدین اختصاص یابد.

قرار گرفتن اتاق خواب­‌ها در کنار یکدیگر باعث می‌­شود که بتوان کمدها را در یک قسمت قرار داد و از فضا بهتر استفاده شود. هم­چنین می­‌توان یک سرویس بهداشتی مشترک بین دو اتاق قرار داد.