انواع مختلف دکوراسیون اپن آشپزخانه

دکوراسیون اپن آشپزخانه:

انواع مختلف دکوراسیون اپن آشپزخانه، در زمان­‌های گذشته طراحی داخل منازل به صورتی بود که فضا آشپزخانه کاملاً از سایر فضاهای خانه از جمله پذیرایی جدا می‌­شد و هیچ ارتباط مستقیمی بین این دو فضا وجود نداشت.

اما در سال­‌های اخیر آشپزخانه­‌ها به صورت اپن طراحی می­‌شوند و به این وسیله یک ارتباط مستقیم بین فضای آشپزخانه و سایر فضاهای خانه ایجاد شده است.

بنابراین با توجه به اینکه آشپزخانه بیشتر در معرض دید قرار می‌­گیرد، طراحی دکوراسیون آشپزخانه اهمیت زیادی پیدا کرده است.

استفاده از اپن باعث می­‌شود بین افرادی که در آشپزخانه هستند و افراد حاضر در پذیرایی به راحتی ارتباط برقرار شود و علاوه بر این طراحی مناسب دکوراسیون اپن آشپزخانه به زیباتر شدن فضا کمک می‌­نماید.

دکوراسیون اپن آشپزخانه

دکوراسیون اپن آشپزخانه به صورت قرینه‌ای

یکی از روش‌­های جدید برای طراحی دکوراسیون اپن آشپزخانه استفاده از اپن قرینه‌­ای است. این نوع اپن به ویژه برای آشپزخانه­‌های کوچک که فضای کافی را برای دیوارکشی ندارند، انتخاب بسیار مناسبی است. در این روش به منظور جدا نمودن فضای آشپزخانه و فضای پذیرایی از دو ستون به صورت قرینه استفاده می­شود.

معمولاً این ستون­‌ها به گونه­ای زیبا طراحی می‌­شوند و دارای قفسه‌بندی هستند که می­توان وسایل تزئینی و خاص را در آن­‌ها قرار داد. هم­چنین می‌­توان در فضای بین این دو ستون میز ناهار خوری قرار داد که به این ترتیب هم از فضای موجود به صورت بهینه استفاده می‌شود و هم فضای آشپزخانه و پذیرایی بیشتر از یکدیگر جدا می‌شوند.

دکوراسیون آشپزخانه

رنگ مناسب برای دکوراسیون اپن آشپزخانه

رنگ‌­های مختلفی برای طراحی دکوراسیون اپن آشپزخانه وجود دارند که هر یک دارای ویژگی­‌ها و زیبایی مخصوص به خود هستند.

بهترین انتخاب این است که رنگی انتخاب شود که با سایر لوازم آشپزخانه و پذیرایی هماهنگی داشته باشد، زیرا اپن آشپزخانه در واقع بخشی از پذیرایی نیز محسوب می‌­شود.

معمولاً رنگ چوب و سفید انتخاب­‌های مناسب‌­تری هستند اما هیچ محدودیتی برای انتخاب رنگ وجود ندارد.