چطور دکوراسیون منزل ایرانی شیک را طراحی کنیم؟

دکوراسیون منزل ایرانی:

طراحی دکوراسیون منزل ایرانی شیک، همه افراد تمایل دارند دکوراسیون خانه خود را به بهترین شکل طراحی نمایند. ممکن است طراحی دکوراسیون منزل ایرانی شیک در ابتدا امری دشوار و دور از دسترس به نظر برسد.

اما با کمی خلاقیت و ایده گرفتن از دکوراسیون سایر خانه‌­ها، شما نیز می­‌توانید دکوراسیون داخلی منزل خود را به زیبایی طراحی نمایید.

ایرانیان از زمان­‌های گذشته همواره به فضای داخلی منازل خود اهمیت زیادی می­‌دادند و با توجه به فرهنگ هر منطقه از وسایل مختلفی برای دکوراسیون منازل استفاده می­‌کردند.

اما با گذشت زمان طراحان ایرانی از سبک‌­های مدرن نیز در طراحی دکوراسیون منزل ایرانی شیک بهره می­برند و شاهد سبک‌­های متفاوتی در طراحی فضای داخلی منازل هستیم.

سالن نشیمن در دکوراسیون منزل ایرانی شیک

سالن نشیمن در دکوراسیون منزل ایرانی شیک:

استفاده از نور پردازی در منازل ایرانیان از گذشته بسیار مورد توجه بوده است. امروزه نیز در طراحی دکوراسیون داخلی منزل ایرانی شیک به خصوص در قسمت سالن نشیمن و پذیرایی، نورپردازی اهمیت زیادی دارد.

با توجه به مهمان پذیر بودن ایرانیان و وجود آداب و رسوم مربوط به مهمانی اغلب منازل ایرانی سالن پذیرایی نسبتاً بزرگی دارند. همچنین وجود مبلمان راحتی در اغلب خانه‌­های ایرانی به چشم می‌خورد.

یکی از المان­‌های اصلی در خانه­‌های ایرانی فرش ایرانی در رنگ­‌ها و رنگ‌­های مختلف است که بخش جداناپذیر در دکوراسیون خانه­‌های ایرانی است.

آشپزخانه در دکوراسیون منزل ایرانی شیک

آشپزخانه در دکوراسیون منزل ایرانی شیک:

یکی از قسمت­‌های مهم در خانه­‌های ایرانی آشپزخانه است. بنابراین طراحی مناسب آشپزخانه در دکوراسیون منزل ایرانی شیک اهمیت زیادی دارد.

در طراحی فضای آشپزخانه کابینت­‌ها از مهمترین اجزاء به شمار می­‌آیند. استفاده از کابینت‌­های مدرن در طرح‌­ها و رنگ­‌های مختلف مورد علاقه ایرانیان است.

در منازل امروزی آشپزخانه‌­ها به صورت اپن هستند و به این صورت فضای آشپزخانه و سالن نشیمن به هم مرتبط می­‌شوند.

هم چنین رنگ غالب در طراحی دکوراسیون اغلب آشپزخانه­‌های ایرانی، رنگ سفید است که حس پاکیزگی را القاء می‎­نماید و باعث روشن­تر شدن فضا می‌­شود.