طراحی دکوراسیون صورتی طوسی

دکوراسیون صورتی طوسی:

طراحی دکوراسیون صورتی طوسی، معمولاً برای طراحی دکوراسیون منزل یک رنگ به عنوان رنگ اصلی انتخاب می‌­شود اما گاهی نیز برای جلوگیری از یکنواختی به جای یک رنگ از ترکیب دو رنگ متفاوت به عنوان رنگ اصلی استفاده می­‌شود.

طراحی دکوراسیون صورتی طوسی یکی از این ترکیب رنگ‌­ها است که طرفداران بسیاری دارد. به طور کلی ترکیب دو رنگ صورتی و طوسی بسیار زیبا است و نه تنها در طراحی دکوراسیون بلکه در موارد مختلفی از جمله مد و پوشاک نیز علاقه­‌مندان بسیاری دارد.

رنگ طوسی به عنوان یک رنگ خنثی شناخته می­‌شود که از ترکیب رنگ­‌های سفید و مشکی به دست می­آید و با در کنار اغلب رنگ­‌ها ترکیب مناسبی را ایجاد می­‌کند که یکی از زیباترین ترکیب­‌های آن، ترکیب با رنگ صورتی است. در این مقاله در مورد طراحی دکوراسیون صورتی طوسی نکاتی بیان شده است.

استفاده از دکوراسیون صورتی طوسی برای منزل

استفاده از دکوراسیون صورتی طوسی برای منزل

 استفاده از دکوراسیون صورتی طوسی برای بسیاری از قسمت­‌های منزل قابل اجرا است. به عنوان مثال اگر قصد دارید از این ترکیب رنگ زیبا برای هال و پذیرایی استفاده کنید می­توانید مبلمان را با رنگ طوسی انتخاب نمایید.

با توجه به این که طوسی یک رنگ سرد و خنثی است باید برای از بین بردن این سردی فضا از رنگ‌­های گرم نیز در کنار آن استفاده شود.

به عنوان مثال نصب کردن یک تابلو با ترکیب رنگ‌­های گرم مثل قرمز و سبز فضایی بی­‌نظیری را خلق می­‎کند و فضای خانه را گرم خواهد کرد. برای انتخاب رنگ پرده­‌ها نیز می­‌توان از ترکیب دو رنگ صورتی و طوسی استفاده کرد.

برای استفاده از دکوراسیون صورتی طوسی در فضای هال و پذیرایی می­‌توان روی مبل­‌های طوسی کوسن­‌هایی به رنگ صورتی ملایم قرار داد و فضایی بی­‌نظیر ایجاد کرد.

هم­چنین برای رنگ‌­آمیزی دیوارهای این دکوراسیون می­‌توان از رنگ طوسی یا صورتی ملایم استفاده نمود. رنگ سفید نیز در ترکیب با این دو رنگ بسیار زیبا خواهد بود.