طراحی دکوراسیون صورتی منزل

دکوراسیون صورتی منزل:

طراحی دکوراسیون صورتی منزل، رنگ صورتی را می‌­توان یک رنگ عاشقانه ملایم به شمار آورد، زیرا حرارت و تندی رنگ قرمز را ندارد اما از همان رنگ بدست می­‌آید.

امروزه اغلب افراد رنگ صورتی را به عنوان رنگی دخترانه و زنانه به حساب می­‌آورند. در طراحی دکوراسیون داخلی نیز بیشترین کاربرد رنگ صورتی در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه است.

با وجود این که رنگ صورتی بیشتر مورد علاقه دختران است ،اما نمی‌­توان نقش آن را در زیبایی منزل نادیده گرفت. در دکوراسیون خانه­‌های سنتی ایرانی استفاده از رنگ صورتی جایگاه زیادی نداشته است.

اما اگر از علاقه‌­مندان به سبک‌­های دکوراسیون مدرن یا پست مدرن باشید به راحتی می­‌توانید طراحی دکوراسیون صورتی منزل را انتخاب نمایید و با اندکی جسارت فضایی چشم‌نواز ایجاد کنید.

نکات دکوراسیون صورتی منزل

نکات دکوراسیون صورتی منزل

برای استفاده از دکوراسیون صورتی منزل لازم است برخی نکات را رعایت نمایید. همان­طور که می­دانیم صورتی نیز مانند سایر رنگ­‌ها دارای طیف گسترده‌­ای است که هر یک ویژگی­‌ها و زیبایی مخصوص به خود را دارند.

برای استفاده از رنگ صورتی در دکوراسیون منزل باید بدانیم که از چه نوع رنگی در کدام قسمت استفاده نماییم. به عنوان نمونه در صورتیکه علاقه­‌مند هستید از رنگ صورتی برای پوشاندن دیوارهای منزل استفاده نمایید بهتر است از طیف­‌های ملایم و کم­رنگ صورتی استفاده نمایید.

هم­چنین استفاده از کاغذهای دیواری با ترکیب رنگ­‌های صورتی و سفید انتخاب مناسبی برای دکوراسیون اتاق خواب و اتاق کودکان است.

یکی دیگر از نکات استفاده از دکوراسیون صورتی منزل این است که در کنار رنگ صورتی حتماً از سایر رنگ­‌ها مثل آبی نیز استفاده شود تا فضای منزل دچار یکنواختی نشود.

یک رنگ مهم و پر انرژی که در ترکیب با صورتی فضای زیبایی را ایجاد می­نماید رنگ سرخابی است. استفاده از رنگ سرخابی باعث می­‌شود فضای منزل شما پر انرژی و گرم شود و باعث شادی و نشاط در خانه می­‌شود.