پوستر سه بعدی گل

جزییات پوستر سه بعدی گل

پوستر سه بعدی در بین مخاطبان محبوبیت ویژه ای یافته است و پوستر سه بعدی گل به دلیل ظرافت خاص و زیبایی مسحور کننده خود به محیط احساس لطافت و نشاط را میبخشد و طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. در رنگ ها و انواع مدل های گل تولید میشوند. این پوستر سه بعدی گل به دلیل برجستگی و زاویه دار بودنش این حس را در بیننده اش ایجاد میکند که هم اکنون در میان گل ها و طبیعت قرار دارد و آرامش را احساس میکند. این پوستر ها در کنار انواع کاغذ دیواری یعنی کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری پوستری و کاغذ دیواری پوستری سه بعدی یکی از پوشش ها محبوب دیوار محسوب میشوند.

پوستر دیواری سه بعدی

پوستر دیواری سه بعدی یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین انواع کاغذ های دیواری میباشد که امروزه بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد. این محصول دارای عمق میباشد و همچنین با در نظر گرفتن کوچک شدن منازل استفاده از آن بسیار کاربردی به نظر میرسد به این گونه که مکان بزرگتر دیده میشود ،در تمام محیط های خانه همانند اتاق کودک، پشت تلویزیون، پذیرایی،هال و… میتوان از آن استفاده کرد. علاوه بر محیط خانه میتوان در محیط های اداری و آموزشی نیز از آن بهره برد . استفاده از این محصول فقط محدود به دیوار نمیباشد و در سقف هم میتوان از آن بهره برد. در کل برای داشتن یک پذیرایی شیک و مدرن و یا داشتن خانه ای زیبا میتوان از این محصول بهره برد .حتی از لحاظ روانشناسی استفاده از آن در دکوراسیون منزل بسیار ایده ال به نظر میرسد.

خرید پوستر

کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری پوستری و کاغذ دیواری پوستری سه بعدی در ابعاد دلخواه قابل سفارش میباشد و در دو نوع مات و براق وجود دارند و خرید آن نیز به صورت ابعاد آماده و یا ابعاد سفارشی میباشد، به این طریق که با ابعاد سفارشی یعنی شما ابعاد دیوار مورد نظرتان را اندازه میگیرید و سپس طرح پوستر را انتخاب مینمایید ما پوستر را طبق ابعاد سفارش داده شما چاپ و تولید مینماییم اینگونه تهیه پوستر دیواری هیچگونه دور ریزی و پرت ندارد.