ایده‌های طراحی دکوراسیون ویلا

طراحی دکوراسیون ویلا:

در طراحی دکوراسیون ویلا، با توجه به اینکه خانه­‌های ویلایی اغلب از زیر بنای زیادی برخوردار هستند، این امکان برای طراحان داخلی فراهم می­‌شود که بتوانند تمامی ایده­‌های خود را به صورت کامل اجرا نمایند.

بنابراین با توجه به این مسئله اغلب ویلا­ها دارای طراحی داخلی زیبا و منحصر به فردی هستند. سبک­‌های مختلفی برای طراحی ویلا وجود دارند که با توجه به نظر کارفرما و موقعیت قرارگیری ویلا یکی از این سبک­‌ها به عنوان سبک اصلی برای طراحی دکوراسیون ویلا در نظر گرفته می‌­شود.

در این مقاله ایده­‌هایی برای طراحی ویلا به سبک‌­های مختلف ارائه شده است که استفاده از آن‌­ها می­‌تواند برای طراحان بسیار مفید باشد.

طراحی دکوراسیون داخلی ویلای رو به دریا

طراحی دکوراسیون ویلای رو به دریا:

ویژگی اصلی ویلای روبه دریا همانطور که از نام آن نیز مشخص است، رو به دریا بودن آن است بنابراین طراحی دکوراسیون داخلی ویلای رو به دریا باید به گونه‌­ای باشد که بیشترین استفاده را از منظره چشم‌نواز دریا داشته باشد.

به همین منظور در طراحی داخلی ویلاهایی که رو به دریا هستند، معمولاً پنجره­‌ها با ابعادی بزرگ­تر از معمول طراحی می­‌شوند.

برای یک طراحی فوق‌العاده و زیبا، فضاهای مختلف ویلا باید به صورتی طراحی شوند که همه فضاها از قبیل پذیرایی، آشپزخانه و اتاق خواب‌­ها رو به دریا باشند. همچنین در نظر گرفتن یک تراس رو به دریا می‌­تواند فضای بی­‌نظیری را ایجاد کند.

طراحی دکوراسیون داخلی ویلای مدرن

طراحی دکوراسیون ویلای مدرن:

به منظور طراحی دکوراسیون ویلای مدرن، وجود یک حیاط که شامل باغچ‌ه­ای زیبا باشد در فضای روبروی ساختمان اصلی ضروری است. در طراحی این نوع از ویلاها، معمولاً سالن نشیمن و پذیرایی بسیار بزرگ و با فضایی باز طراحی می‌­شود و آشپزخانه و غذا خوری در طبقه همکف در نظر گرفته می­‌شوند.

اتاق خواب و سرویس بهداشتی نیز در طبقه بالا در نظر گرفته می­‌شوند. هم چنین وجود یک استخر در بخشی از حیاط و روبروی ساختمان بر زیبایی ویلا خواهد افزود.