جذابترین دکوراسیون لاکچری ایرانی

جذابترین دکوراسیون لاکچری:

همه به دنبال راز زیبایی جذابترین دکوراسیون لاکچری ایرانی، هستند. اما دکوراسیون لاکچری ایرانی چه نوع یا سبکی از دکوراسیون داخلی است؟

چرا اینقدر این لاکچری بودن مورد توجه می‌باشد؟ چه عواملی باعث می‌شود دکوراسیون لاکچری ایرانی پدید آید؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا چند راز طراحی دکوراسیون لاکچری را به شما بگوییم.

طراحی دکوراسیون لاکچری ایرانی

طراحی دکوراسیون لاکچری ایرانی

مهمترین راز جذابیت دکوراسیون لاکچری ایرانی، انتخاب سبک برای طراحی دکوراسیون است. شما هر سبکی را که مطابق سلیقه و علاقه انتخاب می‌کنید باید به خاص‌ترین شکل ممکن اجرایی کنید.

پس بهتر است درباره سبک‌های طراحی داخلی مطالعه کنید در حال حاضر سبک مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک، روستیک، صنعتی و سنتی ایرانی مورد توجه است.

  • ترکیب رنگ

برای اینکه منزلمان دارای دکوراسیون لاکچری ایرانی باشد، باید به ترکیب رنگ توجه ویژه داشته باشیم رنگ‌ها احساس و روح دارند فضا را سرد، بی‌روح و دلگیر یا جذاب، پر انرژی و دلپذیر می‌کنند بهترین ترکیب رنگ برای استفاده در مبلمان و دکوراسیون منزل می‌تواند رنگ سال باشد.

برای مثال کالباسی، رنگ سال 2019 است، این یک رنگ مینیمالیستی (ساده و بدون پیچیدگی) است که وقتی با رنگ‌های خنثی و انواع آبی ترکیب می‌شود زیبایی مسحور کننده‌ای در فضا ایجاد می‌کند.

برای نمایش زیبای این رنگ می‌توانید از رنگ‌های خنثی مانند طوسی برای کف و سقف و دیوار استفاده و رنگ کالباسی را در مبلمان و دکوراسیون همراه با رنگ‌هایی که ست آن است به کار ببرید. شما می‌توانید رنگ خاص خود را داشته باشید ترکیب رنگ‌های خنثی با رنگ‌های قوی و پررنگ جذابیت منحصر به فردی به فضای شما می‌دهد.

قهوه‌ای رنگی خنثی، گرم و یکی از پرکاربردترین رنگ‌ها در دکوراسیون داخلی است، این رنگ دارای طیف رنگی شامل شیری، بژ، عاجی، قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای دودی، قهوه‌ای شکلاتی، قهوه‌ای تیره و قهوه‌ای سوخته می‌باشد.

استفاده بیش از اندازه رنگ قهوه‌ای بخصوص تنالیته‌های تیره آن باعث خستگی و افسردگی می‌شود و بالعکس ترکیب اصولی قهوه‌ای با رنگ‌ها فضا را لاکچری می‌کند.

طراحی دکوراسیون ایرانی

  • مبلمان

مبلمان در زیبایی خانه تاثیر شگفتی دارد و باید در انتخاب مبلمان حساسیت و دقت زیادی به خرج دهید و لاکچری‌ترین مبلمان در دکوراسیون لاکچری ایرانی، مبلمانی است که طرح، رنگ و بافت آن کاملاً با فضا هارمونی داشته باشد.

خوشبختانه صنایع چوبی همگام با صنعت مد در جهان پیشروی می‌کند و مبلمان‌های شکیلی در سبک‌ها و مدل‌های مختلف در بازار تولید و عرضه می‌شود. اما شما نباید تحت تاثیر تنوع و جذابیت مبلمان، مبلمانی را برای منزل تان انتخاب کنید که با اندازه و سبک دکوراسیون همخوانی ندارد.

  • نور

قطعاً آنچه در نهایت باعث جادویی شدن فضا و به چشم آمدن یک دکوراسیون لاکچری ایرانی می‌شود، نورپردازی است. از جذابیت و شیکی که لوسترها و انواع چراغ‌های تزئینی در منزلتان ایجاد می‌کنند غافل نشوید و در انتخاب این لوازم هم اندازه مبلمان حساس و دقیق باشید، یک لوستر جذاب منزل شما را لاکچری‌تر می‌کند.