نکات طراحی دکوراسیون لاکچری

دکوراسیون لاکچری:

نکات طراحی دکوراسیون لاکچری، تغییر در طراحی دکوراسیون خانه بهترین روش برای تغییر ظاهر خسته‌کننده‌­­ی خانه‌­ی شما به محیط مطبوع، دلنشین و شگفت‌انگیز است.

موضوع طراحی داخلی بسیار شخصی و سلیقه‌­ای است زیرا آنچه که برای یک فرد ایده‌آل به نظر می‌رسد، ممکن است فرد دیگری اصلاً این طراحی را برای منزل خود نپسندد.

با این حال، اکثر افراد دید خوبی نسبت به طراحی دکوراسیون لاکچری دارند و از اینکه منزل آنها چنین دکوراسیونی داشته باشد، استقبال می‌کنند.

در این مطلب به بیان دستورالعمل‌های خاصی که دکوراسیون خانه را چشم نواز می‌سازند، می­‌پردازیم که بتواند راهنمای خوبی برای افراد مختلف باشد. ما را همراهی کنید.

با هر اتاق به عنوان لوح سفید رفتار کنید

با هر اتاق به عنوان لوح سفید رفتار کنید

توجه داشته باشید که تعدادی از ویژگی‌های منزلتان را از قبل طبق سلیقه­‌ی شخصی خود مشخص کنید. جزئیات معماری از قبیل سبک، تعداد و نوع ستون، کف چوبی، قفسه‌هایی برای کتاب، موزاییک و کاشی همگی ارزش تمرکز و فکر کردن دارند.

با اینکه توجه به این جزئیات گران‌ قیمت به نظر نمی‌رسد؛ آن‌ها گران ‌قیمت هستند و از هدر رفت انرژی و سرمایه جلوگیری می‌­کند. نقطه یا نقاط کانونی اتاق­‌ها را از قبل مدنظر قرار دهید از این نظر که آن‌ها را در کجای اتاق می­‌خواهید قرار دهید و چه چیزی را در نظر دارید تا به عنوان نقطه­‌ی کانونی منزل شما باشد.

تلویزیون، شومینه، کتابخانه و… می­توانند گزینه­‌های مناسبی برای تعیین نقطه‌­ی کانونی در طراحی دکوراسیون لاکچری باشند.

سبک و مدل در طراحی دکوراسیون لاکچری

سبک و مدل در طراحی دکوراسیون لاکچری

بعد از انتخاب سبک و مدل لوازم و وسایل منزل که کاملاً شخص می­‌باشد، سعی کنید در طراحی دکوراسیون لاکچری، دیوارها بدون طرح باقی نمانند. گچ بری، آینه کاری و… تأثیر زیادی در طراحی دکوراسیون لاکچری دارند.

انتخاب سبک و مدل سرامیک با توجه به اینکه می­‌خواهید برای منزل خود فرش یا قالیچه‌­ای نفیس تهیه کنید و یا می­‌خواهید طرح روی سرامیک­‌ها نمایان باشد نیز اهمیت بسیاری دارد.

فقط توجه داشته باشید برای اینکه هر وسیله یا ابزاری که مورد استفاده قرار گرفته، جلوه­‌ی خود را داشته باشد و از شلوغ شدن دکوراسیون جلوگیری شود، سعی کنید موارد اضافه را حذف و یا اصلاح کنید.

تزئینات هنری در طراحی دکوراسیون لاکچری

تزئینات هنری در طراحی دکوراسیون لاکچری

از عکس‌های خانوادگی گرفته تا تابلوی نقاشی که خودتان می‌توانید درست کنید، با انتخاب یک قاب می‌توانید باعث شوید که فضا احساس یک خانه را داشته باشد.

قبل از نصب هر تابلو یا عکسی، صاحبان منزل باید بفهمند که هر چیزی باید در چه جایی قرار گیرد و راه درست برای آویزان کردن آن‌ها به چه صورتی می­‌باشد.

به فروشگاه بروید و هر چیزی که نیاز دارید یک کار هنری زیبا و یا یک کار هنری سفارشی را پیدا کنید، تنها این موضوع را در نظر داشته باشید که از اشتباهات رایجی که مردم هنگام آویزان کردن قاب‌های عکس مرتکب می‌شوند، اجتناب کنید.

به طور مثال یکی از اشتباهات این است که تابلو را بیش از حد نزدیک به سقف آویزان می­کنند و باعث می‌­شوند که زیبایی بصری خود را از دست بدهد.

خانه­‌ی لاکچری خودتان را ایجاد کنید

خانه­‌ی لاکچری خودتان را ایجاد کنید

کلید ساخت هر قطعه و طراحی دکوراسیون لاکچری آن، از قفسه‌های کتاب گرفته تا قفسه‌های آشپزخانه، این است که آن‌ها را به طور کامل در فضای مناسبی در خانه­ی خود جای دهید.

ساده‌ترین راه برای رسیدن به این نگاه، طراحی دکوراسیون لاکچری با سلیقه­‌ی فری و شخصی آن‌ها از کف تا سقف منزل است. قفسه­‌ی کتاب که کل یک دیوار را در بر می‌گیرد می­‌تواند فضای دلنشینی را در خانه ایجاد کند و مطابق سلیقه‌­ی خود کتاب‌ها را در آن قرار دهید.

خوشبختانه، با کمی برنامه‌ریزی، این پروژه را می‌­توان در یک یا دو هفته انجام داد. اگر از قبل برنامه­‌ریزی مناسبی داشته باشید، می‌­توانید مقدار زیادی از پول خود را پس‌انداز کنید.

 نکاتی در مورد طراحی دکوراسیون لاکچری

 نکاتی در مورد طراحی دکوراسیون لاکچری

  • یک راه سریع و آسان برای تزئین به سبک سنتی، به روز رسانی وسایل کهنه، به خصوص در آشپزخانه است. دستگیره، کشو و صفحات کلید، جزئیاتی کوچک و ارزان هستند که به خانه­‌ی شما زیبایی بسیار بالایی می‌دهند.
  • طراحی سقف­‌ها را بالاتر از حد استاندارد در نظر بگیرید. اگر نمی‌توانید سقف خود را بالا ببرید پیشنهاد می‌کنیم که پانل‌های طرح‌­دار (مانند سقف کاذب طرح­‌دار) را ایجاد کرده و احساس بهتری را تجربه کنید.
  • یک سمت دیوارها را برای کاغذ دیواری با درخشش زیاد در نظر بگیرید و برای قسمت­‌های دیگر به رنگ‌های ساده و نیمه خنثی اکتفا کنید. با وجود کمی نور طبیعی می­‌توانید درخشش و بازتاب نور را در خانه­‌ی خود حس کنید.

خلاصه­‌ی مطلب

موضوع طراحی داخلی بسیار شخصی و سلیقه­‌ای است، زیرا آنچه که برای یک فرد ایده‌آل به نظر می‌رسد، ممکن است فرد دیگری اصلاً این طراحی نپسندد.

با این حال، اکثر افراد دید خوبی نسبت به طراحی دکوراسیون لاکچری دارند و از اینکه منزل آن‌ها چنین دکوراسیونی داشته باشد، استقبال می‌کنند.

در این مطلب به بیان اصول مربوط به طراحی دکوراسیون لاکچری پرداختیم. از این موارد می­‌توان به در نظر گرفتن وسایل قبل از خرید و تداعی ذهنی آن‌ها، سبک و مدل، تزئینات هنری و اعمال سلیقه­‌ی شخصی را نام برد.

در ادامه به بیان نکاتی پرداختیم که توجه به آن‌ها در طراحی دکوراسیون داخلی خالی از لطف نیست. امیدواریم که نکات و اصول بیان شده مورد استفاده­‌ی شما عزیزان قرار گرفته باشد.