طراحی جذاب با دکوراسیون بنفش و سفید

دکوراسیون بنفش و سفید:

طراحی جذاب با دکوراسیون بنفش و سفید، برای طراحی دکوراسیون فضاهای مختلف از جمله خانه­‌ها معمولاً یک رنگ به عنوان رنگ اصلی در نظر گرفته می­‌شود و بیشتر از سایر رنگ­‌ها در دکوراسیون به چشم می­‌خورد.

گاهی اوقات نیز از ترکیب دو رنگ متفاوت به عنوان رنگ‌­های اصلی استفاده می­‌شود. یکی از این ترکیب رنگ­‌های بسیار زیبا و پرکاربرد، دکوراسیون بنفش و سفید است.

بسیاری از افراد تمایلی به استفاده از رنگ‌­های جدید در طراحی دکوراسیون منزل خود ندارند و ترجیح می­‌دهند از رنگ­‌های خنثی و کم رنگ که به طور معمول برای طراحی دکوراسیون خانه‌­ها مورد استفاده قرار می­‌گیرند از جمله سفید، کرم، قهوه‌­ای، خاکستری و … استفاده نمایند.

اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که اگر می­‌خواهید طراحی دکوراسیون منزل شما خاص و بی‌نظیر باشد باید کمی از این رنگ‌­های کلیشه­‌ای و تکراری فاصله بگیرید و جسارت استفاده از سایر رنگ‌­ها را پیدا کنید.

استفاده از دکوراسیون بنفش و سفید

استفاده از دکوراسیون بنفش و سفید

یکی از ترکیب رنگ‌­های بسیار خاص و زیبا برای طراحی، دکوراسیون بنفش و سفید است. رنگ بنفش از گذشته به عنوان رنگی اشرافی شناخته می­‌شده است.

امروزه نیز این رنگ طرفداران زیادی دارد و بسیار محبوب است. با توجه به این که رنگ بنفش از ترکیب دو رنگ اصلی یعنی قرمز و آبی به وجود می‌­آید، بنابراین هم گرمی رنگ قرمز را دارد و هم سردی رنگ آبی. در نتیجه می­‌توان گفت رنگ بنفش در واقع یک رنگ متعادل است و برای دکوراسیون منزل بسیار مناسب و زیبا است.

با توجه به این که رنگ بنفش در گروه رنگ­‌های نسبتاً تیره قرار می­‌گیرد در صورتیکه در تمامی قسمت­‌ها در طراحی دکوراسیون داخلی از این رنگ استفاده شود ممکن است فضا کمی تیره به نظر برسد.

یکی از بهترین رنگ­‌ها در ترکیب با بنفش، رنگ سفید است. استفاده از دکوراسیون بنفش و سفید فضایی بسیار زیبا و منحصر به فرد ایجاد خواهد کرد.