طراحی دکوراسیون بنفش و زرد

دکوراسیون بنفش و زرد:

طراحی دکوراسیون بنفش و زرد یک طراحی دکوراسیون بسیار خاص و زیبا است. با توجه به این که رنگ بنفش یک رنگ فرعی است بهتر است در طراحی دکوراسیون با یکی از رنگ‌­های اصلی ترکیب شود و رنگ زرد یکی از سه رنگ­ اصلی است.

رنگ­‌های زرد و بنفش در واقع از دیدگاه رنگ شناسی مکمل یکدیگر هستند، بنابراین قرار گرفتن این دو رنگ در کنار هم ترکیب بسیار خارق‌العاده‌­ای را ایجاد می­‌کند.

معمولاً برای طراحی دکوراسیون با استفاده از رنگ بنفش، این رنگ را با یک رنگ دیگر مثل سفید یا زرد ترکیب می­‌نمایند که هر یک از این ترکیب رنگ­‌ها در دکوراسیون ویژگی‌­های مخصوص به خود را دارد.

استفاده از دکوراسیون زرد و بنفش باعث ایجاد یک فضای شاد می­‌شود. هم­چنین ترکیب این دو رنگ باعث ایجاد احساس آرامش در محیط می­‌شود و فضا را روشن­تر می‌سازد.

استفاده از دکوراسیون بنفش و زرد

استفاده از دکوراسیون بنفش و زرد

از دکوراسیون بنفش و زرد در قسمت­‌های مختلف خانه می­‌توان استفاده کرد. یکی از بهترین فضاها برای استفاده از ترکیب این دو رنگ زیبا در سالن پذیرایی است.

به عنوان مثال می­توان از مبلمان با رنگ بنفش استفاده نمود اما کوسن­‌هایی که روی مبل قرار می­‌گیرند را به رنگ زرد تهیه کرد یا به صورت بالعکس.

در ادامه برای کامل نمودن دکوراسیون داخلی می‌­توان یکی از دیوار­ها را با رنگ بنفش یا زرد پوشاند یا از تابلوها و گلدان­‌هایی با ترکیب این دو رنگ استفاده نمود.

با توجه به این که معمولاً در سالن پذیرایی از وسایل تزیینی مختلفی استفاده می­‌شود می‌­توان بنا به سلیقه خود تعدادی از وسایل مورد علاقه را در این مکان به کار برد اما باید دقت کرد که رنگ­ها با هم هماهنگی داشته باشند.

یکی دیگر از فضاهایی که می‌­توان در آن از دکوراسیون بنفش و زرد استفاده کرد، اتاق خواب است. این ترکیب رنگ با توجه به انرژی فوق‌العاده‌­ای که دارد برای اتاق نوجوانان انتخاب بسیار مناسبی است.